Известие

Collapse
No announcement yet.

Температурен датчик?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Температурен датчик?

    Перката на вентилатора ми се включва преди да е отворил големия кръг, стига до 92 градуса включва ми се перката и след малко отваря кръгът.
    От какво може да е от температурният датчик забит на термостата?
    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

  • #2
    Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
    Перката на вентилатора ми се включва преди да е отворил големия кръг, стига до 92 градуса включва ми се перката и след малко отваря кръгът.
    От какво може да е от температурният датчик забит на термостата?
    Не от термостата е температурния датчик казва на вентилатора кога да се пусне а термостата отваря и затваяр големия кръг. И аз забелязах нещо такова но когато беше по студено ми го направи по същия начин за сега не се е повторило.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #3
      На колко градуса трябва да се включва вентилатора? Аз наскоро сменях температурния датчик и сега ми се включва на около 100 градуса нормално ли е? Стария датчик ми включваше някаде към 90 градуса
      Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

      Comment


      • #4
        Аз не съм сменял засега датчика, около 92-93 градуса се пуска при мен
        Alfa Romeo 156 1.9JTD 2000

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщение
          На колко градуса трябва да се включва вентилатора? Аз наскоро сменях температурния датчик и сега ми се включва на около 100 градуса нормално ли е? Стария датчик ми включваше някаде към 90 градуса
          Трябва да се закачи на диагностика за да ти кажа на колко ти включва перката защото примерно при ме след смяна на датчика с оригинален за 60 лв перката ми включва почти на 90 градуса температура натаблото но всъщност двигателя е по топъл защото когато стрелката на уреда е на чертата между 50 и 90 отчетената стойност от компа на колата е 80-81 градуса. с друг датчик ми включваше след 90 пак по показания на таблото
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #6
            При мен се пуска на 93 градуса...
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              При мен се пуска на 93 градуса...
              При мен на 96.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Мисълта ми е датчика ли управлява вентилатора или има отделно реле в радиатора
                Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщение
                  Мисълта ми е датчика ли управлява вентилатора или има отделно реле в радиатора
                  тва да не е лада бе
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #10
                    Компютъра го управлява като взема данни от датчика.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Климатика включен ли е?
                      Прерката се пуска дори при студен дигател за да понижи налягането на феона.
                      sigpic 156SW 1.9JTD 16V

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                        Не от термостата е температурния датчик казва на вентилатора кога да се пусне а термостата отваря и затваяр големия кръг. И аз забелязах нещо такова но когато беше по студено ми го направи по същия начин за сега не се е повторило.
                        Е преди 1 година го смених незнам даже дали има и толкова!
                        И мисълта ми е дали самия датчик непоказва по голяма температура от колкото е и следователно да не е достигнала нужната температура за да отвори термостата?
                        Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Аз също имах такъв проблем,само че при мен се получаваше при всяко първо загряване на колата.Разреших го със смяна на термостата,само че си поръчах термостат на 83 а не на 88 градуса.Защото термостата отваря на 88 а перката се включва на 92 градуса първата скорост и явно термостата не може да сработи в рамките на тези 4 градуса.С предишния термостат колата ми работеше на около 90 градуса,а с този на около 82-85 градуса.И наистина има разминаване в градусите на таблото и на компа с 8-10 градуса.
                          Alfa Mito 1.4
                          156 2.0 155 ex
                          156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                          Comment


                          • #14
                            Сега закачих колата с Виса и дадох на Temperature Engine и там показваше 95-97 градуса а на таблото ми показваше 90-91 нещо от сорта изфорсирах колата на компютъра показа към 98, аз държа маркуча на големия кръг и той отвори и веднага показа към 85-88 градуса не си спомням с точност колко беше, а преди това бях отишал в колата и вътре уреда показваше 92 градуса, когато отвори кръга перката не беше се включила.
                            Може и така да е бил термостата от миналата година когато го смених, но месеци по-късно смених резистора на вентилатора, понеже той избщо го нямаше, липсваше му намотката.

                            Та нормална ли е тая разлика или темп датчик е за смяна?
                            Last edited by Versace; d.m.y г., 23:15.
                            Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                            Comment

                            Working...
                            X